Учасники розробки: Мешков Денис, доцент кафедри двигунів
внутрішнього згоряння; Горячий Ярослав, директор автомобільного холдінгу «Соллі
плюс»; Божко Едуард, аспірант кафедри двигунів внутрішнього згоряння.
Керівник: Хрипунов Геннадій, професор.
У проекті пропонується технологія використання сонячних батарей у вигляді
плівки, яка наклеюється на основні поверхні електромобіля і включається в його
енергетичну систему, а також нанесення на скло електромобіля плівкових
інфрачервоних екранів, які дозволяють в жарку пору року зберігати прохолоду в
салоні, а в холодну – тепло (товщина покриття 0,5 мкм).
Проект передбачає створення лабораторної моделі сонячних батарей на основі
поліамідної плівки для експериментального вивчення її ефективності, розробку
системи перетворення відновлюваної електричної енергії і накопичення її в
акумуляторах транспортного засобу та створення макетного зразка електромобіля на
базі серійного виробу, відпрацювання технології підключення сонячних батарей до
енергосистеми транспортного засобу. Прототип може бути використаний при
проведенні досліджень з визначення ефективності використання плівкових сонячних
батарей в структурі системи енергозабезпечення сучасного електромобіля.