Учасники розробки: Мешков Денис, доцент кафедри двигунів внутрішнього згоряння; Горячий Ярослав, директор автомобільного холдінгу «Соллі плюс»; Божко Едуард, аспірант кафедри двигунів внутрішнього згоряння.
Керівник: Хрипунов Геннадій, професор.
У проекті пропонується технологія використання сонячних батарей у вигляді плівки, яка наклеюється на основні поверхні електромобіля і включається в його енергетичну систему, а також нанесення на скло електромобіля плівкових інфрачервоних екранів, які дозволяють в жарку пору року зберігати прохолоду в салоні, а в холодну – тепло (товщина покриття 0,5 мкм).
Проект передбачає створення лабораторної моделі сонячних батарей на основі поліамідної плівки для експериментального вивчення її ефективності, розробку системи перетворення відновлюваної електричної енергії і накопичення її в акумуляторах транспортного засобу та створення макетного зразка електромобіля на базі серійного виробу, відпрацювання технології підключення сонячних батарей до енергосистеми транспортного засобу. Прототип може бути використаний при проведенні досліджень з визначення ефективності використання плівкових сонячних батарей в структурі системи енергозабезпечення сучасного електромобіля.