Учасники семінару, що його провели професор Олена Ігорівна Горошко, завідувач кафедри «Міжкультурні комунікації та іноземна мова» і доцент Вікторія Валеріївна Ларченко, розглядали проблеми впливу інтернет-технологій на освітні практики. Основне завдання майстер-класу – з’ясування ефективності форм групової роботи студентів в парадигмальних рамках освіти 2.0 і вплив на неї ряду чинників: технологічного, гендерного, культурного. Як об’єкт семінару була обрана групова робота студентів (у варіанті «методу проектів») з використанням технологій веб-серверу 2.0. Учасникам семінару було продемонстровано вплив культурного, технологічного і гендерного чинників на ефективність роботи студентів у групі з використанням елементів освіти 2.0. Керівники семінару переконливо показали, що технології другого вебу з їх «концептуальною націленістю» на спільну співпрацю і створення колективного інтелектуального продукту (контенту) сприяють розвитку навиків праці в команді, що є одним з базових професійних навиків майбутньої діяльності студентів у сфері менеджменту й економіки.
На прикладі виконання спільного проекту студентами НТУ «ХПІ» та Університету Джеймса Медісона (США) було продемонстровано, що групова робота в режимі онлайн з використанням технологій веб-серверу 2.0 згладжує гендерні і культурні відмінності і сприяє створенню гендерно- і культурно-чутливої моделей і форм навчання. Цей проект минулого навчального року був успішно виконаний під керівництвом професорів О. Горошко та П. Землянського (США) з використанням програми Скайп, методу проектів, віртуального групового навчання й модульної системи. Учасники майстер-класу взяли також активну участь у Скайп-конференції з американським колегою з Університету Центральної Флориди Павлом Землянським, під час якої мова йшла про досвід віртуального групового навчання.