О газете | Архив номеров | Архив статей | Поиск      

Проблеми та зміст фундаментальної освіти сучасного інженера


#26-27 от 30.11.2004

На знімку В.Русиновського: члени оргкомітету, завідувачі названих кафедр, професори А.О. Мамалуй та В.І. Булавін з учасниками конференції.

Всеукраїнська науково-методична конференція під такою назвою відбулася в НТУ „ХПІ” 24-26 листопада. Організаторами виступили Міністерство освіти і науки України, Національна академія наук України, Академія педагогічних наук України, головне управління освіти та науки Харківської облдержадміністрації та вузи Харкова.

Наш університет гостинно прийняв представників вузів різних міст України – Київ, Полтава, Мукачеве, Миколаїв, Дніпропетровськ та Дніпродзержинськ.

На пленарному засіданні учасників конференції привітали начальник головного управління освіти і науки Харківської обласної адміністрації, к.т.н., доцент Л.О. Бєлова та ректор Національного технічного університету „Харківський політехнічний інститут”, професор Л.Л. Товажнянський. Він також зробив доповідь, присвячену фундаментальним складовим сучасної інженерної освіти.

Науково-методична конференція розглянула такі теми: інтегративна система освіти та формування світогляду майбутніх фахівців, новітні технології освіти та проблеми формування творчої особистості студентів, інформаційні технології та забезпечення навчального процесу, самостійна робота студентів і проблеми формування навичок безперервної освіти.

Великий інтерес науково-методична конференція викликала у студентів, які беруть участь у методичних розробках на кафедрах загальної та експериментальної фізики і загальної та неорганічної хімії.

Разработка, поддержка и наполнение: лаборатория информационно-поисковых систем НТУ "ХПИ" © 2004 — 2021


Яндекс.Метрика

Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара Національний університет цивільного захисту України Народная украинская академия Харківський національний автомобільно-дорожній університет Національний фармацевтичний університет Національний гірничий університет