В умовах спричиненого пандемією коронавірусу карантину більшість сфер нашого
життя зазнала певних змін. Не оминули нові виклики і освіту — з початку
карантину навчальний процес на кафедрі програмної інженерії та інформаційних
технологій управління здійснювався в дистанційному режимі. Високий рівень
професіоналізму викладацького колективу кафедри ПІІТУ та гарна обізнаність
співробітників у сучасному програмному забезпеченні і додатках, які дозволяють
взаємодіяти дистанційно, полегшили перехід до віддаленого формату роботи зі
студентами.
К. т. н., професор Наталія Костянтинівна Стратієнко, к. т. н., доцент Валерій
Юрійович Воловщиков, к. т. н., доцент Анна Олександрівна Голоскокова, ст.
викладач Лев Вадимович Іванов та інші викладачі кафедри проводили онлайнлекції
за допомогою програми Zoom. К. т. н., професор Сергій Васильович Шевченко та к.
т. н., доцент Марія Михайлівна Козуля надають перевагу сервісу Skype, який також
дозволяє проводити лекції чи консультувати дипломників. К. т. н., доцент Дмитро
Едуардович Двухглавов обрав для спілкування зі студентами програму Discord, що
надає можливість аудіо- та відеозв`язку. Більшість викладачів також звернулись
до можливостей сучасного сервісу Google Classroom, який дозволяє викладати
лекційні матеріали і завдання, проводити тестові опитування, виставляти оцінки.
Самі студенти зазначають, що онлайн навчання є досить ефективним та зручним:
сучасні технології дозволяють без перешкод сприймати лекційний матеріал у
форматі відеозв`язку, а поставити питання, що виникли під час виконання
лабораторних робіт, завжди можна завдяки меседжерам. Магістрантка спеціальності
126 «Інформаційні системи та технології» Наталія Ромащенко (на знімку) зазначає:
«Викладачі постійно на зв`язку, відповідають дуже оперативно. Головне —
самодисципліна та тайм-менеджмент, якщо студент має навички самостійної роботи
та організації робочого часу, проблем з дистанційним навчанням не виникне».
Отже, можемо впевнено сказати, що кафедра ПІІТУ гідно відповідає на виклики
часу, і запровадження дистанційного режиму не порушило навчального процесу, а
навпаки — дозволило зробити його більш сучасним, цікавим та інтерактивним.