|
На знімку (справа наліво): Світлана
Луценко, професор І. В. Кононенко та Гулляр Кос (Туреччина). |
|
Повертаючись додому після участі у ІХ Міжнародній науково-практичній
конференції «Інтегроване стратегічне управління, управління портфелями,
програмами, проектами» у карпатському Славському, я мала достатньо часу подумати
про те, що скажу у цій статті. Наразі у мене три мети. Перша – надати підтримку
всім молодшим колегам (на правах шестикурсниці), для яких навчання є вагомою та
невід’ємною складовою життя. Друга – висловити вдячність людям, які допомагали
та підтримували мене на моєму навчальному шляху. Є і третя, але про неї трішки
пізніше.
Зараз я навчаюсь у магістратурі на факультеті комп’ютерних наук та програмної
інженерії на кафедрі стратегічного управління за спеціальністю «Комп’ютерні
науки та інформаційні технології», спеціалізація – «Управління проектами у сфері
інформаційних технологій». Управління проектами, яке з кожним роком все більше і
більше проникає у найрізноманітніші сфери життя нашої країни, так само поступово,
з роками, проникло і у моє життя. Вже третій рік поспіль під керівництвом
лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки, доктора технічних
наук, професора, завідувача кафедри стратегічного управління Ігоря
Володимировича Кононенка я працюю над проблемою вибору найкращої методології для
управління окремим проектом. Оскільки методологія управління значно впливає на
успіх проекту, а таких методологій сьогодні дуже багато – задача вибору саме
тієї, що якнайкраще відповідає характеристикам проекту – є відповідальною,
складною але разом з тим і дуже цікавою. Пошуками рішення цієї задачі я
займалась спочатку у рамках бакалаврату, тепер – магістратури. Сподіваюсь, і
надалі продовжувати дослідження у цьому напрямку вже у якості аспіранта.
Кожен навчальний семестр, кожен навчальний рік ставить перед студентом нові
завдання, нові вимоги, нові складнощі. Однак, поряд з тим приносить нові
знайомства, дисципліни, нові відкриття та досягнення. Аналізуючи своє навчання (від
першого до дванадцятого семестру), хочу подякувати багатьом викладачам за
допомогу та нові й цікаві відкриття: доценту Г. П. Ніколайчуку у фізиці, ст.
викладачу М. В. Мезерній у математичному аналізі, професору О. О. Дольській у
філософії, професору В. В. Бурезі у соціології, професору О. С. Пономарьову у
психології управління і багатьом іншим. А також висловити вдячність усьому
колективу кафедри стратегічного управління за високу професійність, чуйність та
доброзичливість.
Окрему та особливу подяку висловлюю науковому керівнику І. В. Кононенку, який
відіграв вирішальну роль у моєму захопленні наукою. Саме під керівництвом та у
співавторстві з Ігорем Володимировичем написано та опубліковано три наукові
статті, одна з яких увійшла до наукометричної бази SCOPUS, представлено доповіді
на VIІI та IX Міжнародних науково-практичних конференціях «Інтегроване
стратегічне управління, управління портфелями, програмами, проектами». Завдяки
високому рівню підготовки за дисципліною «Стратегічне управління», яку викладає
І. В. Кононенко, мені вдалося перемогти у номінації «Краще виконання
SWOT-аналізу» у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади зі стратегічного управління. З
ініціативи та під керівництвом Ігоря Володимировича, у складі команди однодумців,
я брала участь у надзвичайно цікавому українсько-німецькому конкурсі «Молодь для
міста. Виклики та рішення для Харкова», де ми представляли власний проект
розвитку рідного міста.
Участь у наукових конференціях стала для мене важливим та цінним досвідом.
Моє знайомство з цією формою наукової роботи відбулося завдяки Міжнародній
науково-теоретичній конференції студентів і аспірантів «Україна і світ:
гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес», де у 2014 році прозвучала моя
перша доповідь, а у 2015 – вже три доповіді у трьох різних секціях. Другий рік
поспіль я беру участь у вже згаданій Міжнародній науково-практичній конференції
за своєю спеціальністю. Ця конференція дає унікальну можливість глибше зрозуміти
майбутню професію, отримати нові й актуальні знання, познайомитись та
поспілкуватись з видатними вченими та дослідниками у галузі управління проектами
та навіть знайти нових друзів як в Україні, так і за її межами. Так, на
конференції, з якої я щойно повернулась, мені вдалося потоваришувати з учасницею
із Туреччини Гулляр Кос, яка була у захваті від української гостинності. Навіть
по завершенню конференції ми підтримуємо тепле та дружнє спілкування.
Так, навчання – це важка праця, яка вимагає значних часових, моральних та
фізичних витрат. І на початку шляху не завжди є впевненість, що вони
виправдаються. Але зі своєї позиції стипендіата Президента України, кращого
учасника науково-дослідної роботи студентів, шестикурсниці та людини, яка
отримує задоволення від навчальної та наукової діяльності, можу зауважити –
праця винагороджується.
З великим задоволенням переходжу до третьої, останньої мети моєї статті, адже
вона дуже радісна та урочиста. Позаяк це святковий випуск газети, від щирого
серця вітаю усіх дівчат, усіх жінок нашого університету – красу, ніжність та
душу освіти й науки – з Міжнародним жіночим днем! Бажаю вам весняної легкості,
піднесеного настрою та здійснення найзаповітніших мрій і бажань!