30 січня 2017 року згідно з запланованою програмою Дня науки на кафедрі «Обчислювальна
техніка та програмування» НТУ «ХПІ» було проведено профорієнтаційні заходи з
майбутніми абітурієнтами. Школярі з задоволенням ознайомилися з роботехнічними
розробками кафедри, проявили зацікавленість щодо питань розробки програмного
забезпечення. В майбутньому вони виявили бажання навчатися в нещодавно відкритій
школі «IT-kids », створеній кафедрою «Обчислювальна техніка та програмування»
НТУ «ХПІ» в жовтні 2016 року.
Школа орієнтована на навчання дітей віком 10–16 років. Під час занять діти
отримують навички програмування, створення WEB-сайтів, векторної і растрової
графіки, 3D-моделювання, алгоритмічної логіки і робототехніки. Заняття
проводяться досвідченими викладачами кафедри «Обчислювальна техніка та
програмування» з використанням сучасного обладнання та врахуванням нових
актуальних тенденцій розвитку IT-сфери.
Школа «IT-kids » використовує інтерактивний та ігровий методи в навчанні.
Учні отримують можливість побачити, як науковий метод або теорія можуть бути
застосовані у повсякденному житті.
В ході занять діти не тільки отримують необхідні знання, а й мають можливість
їх застосувати на практиці. Заняття проходять у невимушеній атмосфері вільного
спілкування між учнями і викладачами.
|
На знімку: школярів навчала доцент
Олена Петрівна Черних |
|
В рамках однієї групи формуються окремі команди. Це дає можливість дітям не
тільки краще засвоювати нові знання, а й розвивати свої лідерські та
комунікативні якості, працювати в команді, а також знаходити нових друзів.
В ході занять діти мають можливість розвивати логічне та творче мислення. У
невеликих групах вони збирають і програмують спеціальні набори на базі плат
Arduino, вивчаючи в ігровій формі фізику, математику, програмування,
3D-моделювання, пристрій комп’ютера і багато іншого!
Завдяки сучасним підходам до викладання слухачі школи буквально з другого
заняття мають можливість написати свої перші програми для управління
мікроконтролерами, а навички 3D-моделювання дозволяють їм створити власні
конструкції роботів, які в результаті моделюються за допомогою 3D-принтера.