|
60 безпосередніх та 10 «дистанційних» учасників працювали в чотирьох засіданнях майстер-класу. Всі ці засідання транслювалися в мережі і були записані (http://www.wiziq.com/online-class/3480716-school1a, http://www.wiziq.com/online-class/3470164-school2, http://www.wiziq.com/online-class/3470182-bloom1, http://www.wiziq.com/online-class/3470206-bloom2).
Якість навчання визначається великою кількістю факторів. На майстер-класі були розглянуті складові забезпечення якості навчання та більш детально – вплив змісту дисципліни (через кураторів змісту) та таксономії Блума.
Мета майстер класу – обговорення з кураторами змісту питання інформаційного забезпечення навчальних дисциплін, розробка плану формування мети курсу, занять, тестових завдань, питань та рефлексії з використанням таксономії Блума для оцінки якості навчання.
Слухачі майстер-класу зустрілися з випускниками відкритого онлайн курсу «Куратор змісту», який був проведений у жовтні – грудні 2015 р. за підтримки відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні. Куратори змісту розповіли про отриманий досвід збирання, класифікування, зберігання, оцінювання вірогідності інформації та її розповсюдження.
Виступали випускники відкритого дистанційного курсу «Куратор змісту»: Костянтин Бугайчук – закінчив перший курс, був тьютором у другому, його тьюторіали користуються популярністю у слухачів, Ірина Карнаух та Наталя Стрілець – працівники бібліотеки ім. В. Короленка, Юрій Богачков, який ще не закінчив курсу. Вони відповіли на питання слухачів майстер-класу.
Таксономія Бенджаміна Блума розроблена у 1956 р., і після модифікації учнями Блума у 2001 р. набула нових якостей. Вона дозволяє не тільки формувати мету навчання, але допомагає ранжувати тестові завдання, питання. Застосування таксономії до рефлексії студента та викладача показує рівень засвоєння навчального курсу та кваліфікацію викладача.
В мережі можна познайомитись з відгуками про майстер-клас учасників заходу Олени Колісник (http://dn27ok.blogspot.co.uk/2016/02/2016-2.html) та Ірини Карнаух (http://darmoedka.blogspot.co.uk/2016/01/blog-post_28.html?spref=tw).