На семінарі «Особистісно-орієнтована освітня технологія «Пробудження волі» (керівники – професор Г. П. Зубар та провідний науковий співробітник О. Л. Топтигін) розглянули технологію, яка сприяє розвиткові творчого потенціалу особистості, вихованню творчого мислення. Її визначною особливістю є звернення до цілісної структури індивідуальності та пробудження волі до навчання і розвитку.
Н. В. Крюкова, кафедра загальної електрофізики НТУ «ХПІ»: «Сьогодні я познайомилася з новим альтернативним підходом до навчання, який покликаний розвивати студента як творчу особистість; з європейським досвідом роботи в цій царині. Уже в поточному семестрі я буду впроваджувати ці методики на практиці, щоб мої студенти були активними і в навчанні, і в роботі, і мали активну громадську позицію».
О. Л. Лубяная і Т. О. Плотнікова, кафедра української і російської мов як іноземних Харківської національної академії міського господарства: «У нас своя специфіка викладання, бо наші студенти – іноземці. А їх, коли вони зовсім не знають мови, важко зацікавити і залучити до активного навчання. Саме тому ми обрали на школі-семінарі майстер-класи з педагогіки і психології. Галина Петрівна запропонувала підхід, який може бути застосований у навчанні студентів будь-якої спеціальності. І, збагатившись знаннями, уже найближчим часом будемо втілювати цей підхід у життя. Наприклад, запропонуємо нашим студентам пояснення за допомогою музики, зображення».