О газете | Архив номеров | Архив статей | Поиск      

Студенти розвивають зв’язки НТУ «ХПІ» з громадськістю


[Олександра Караван, студентка гр. БФ-27в]
#24-25 от 15.11.2010

21 жовтня в Санкт-Петербурзькому державному інженерно-економічному університеті відбулася перша Міжнародна олімпіада зі зв’язків з громадськістю «PR Inter Voice», яка проводилася іноземними мовами. У змаганні взяли участь 23 команди з вищих навчальних закладів Санкт-Петербурга, Москви, Саратова, Омська, Гродно, Іркутська, Казані, Харкова та інших міст.

Учасники олімпіади мали змогу продемонструвати свої знання і навички з теорії та практики зв’язків з громадськістю, журналістики, масових комунікацій, маркетингу, реклами. Змагання проходили англійською та французькою, адже сьогодні необхідною умовою для вдалої конкуренції на сучасному PR-ринку є володіння іноземними мовами на дуже високому рівні. До конкурсної програми входили письмовий лексико-граматичний тест, аудіювання за спеціальністю «Зв’язки з громадськістю» та виконання завдання у формі тесту, вирішення завдання з усним захистом перед членами журі. До нього входили викладачі вузів-учасників, практикуючі спеціалісти у сфері PR та запрошені гості олімпіади. У ході жорсткої боротьби протягом трьох турів команда НТУ «ХПІ», до складу якої входили студенти Ілля Довгаль, Марина Косенко та Олександра Караван, виборола третє місце.

«Це вперше за історію університету харківські політехніки презентували Україну на спеціалізованому заході зі зв’язків із громадськістю. Дуже приємно, коли міжнародний голос PR НТУ «ХПІ» був почутий за межами нашої країни», – відзначила доцент кафедри міжкультурної комунікації та іноземної мови Тетяна Миколаївна Нетецька.

«Змагання подарували незабутні відчуття. Для нас це унікальна можливість знайомства не тільки з чарівним містом величної історії та культури, але й відчуття професійного ринку PR фахівців, наших майбутніх колег», – поділилась своїми враженнями студентка групи БФ-26г Марина Косенко.

«Початок покладено! Вдало та дійсно перспективно. Ще раз було доведено, що НТУ «ХПІ» – це не тільки один з лідируючих навчальних закладів світу з професійної підготовки технічних спеціалістів, але й флагман виховання фахівців з маркетингу, реклами та PR», – відзначив студент групи ІФ-66а Ілля Довгаль.

Символічно, що олімпіада проходила саме в дні святкування ювілею Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», тож ми не мали іншого виходу, як увійти до числа призерів! Це лише перше спільне досягнення, а, як відомо, маленькі успіхи ведуть до великих перемог! Можливо, зовсім скоро, у найближчому майбутньому, наше місто можна буде назвати одним із провідних центрів у сфері зв’язків із громадськістю. Розвиток PR в Україні, зокрема в Харкові, – наша головна мета, і ми знаємо як її досягти!

Разработка, поддержка и наполнение: лаборатория информационно-поисковых систем НТУ "ХПИ" © 2004 — 2021


Яндекс.Метрика

Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара Національний університет цивільного захисту України Народная украинская академия Харківський національний автомобільно-дорожній університет Національний фармацевтичний університет Національний гірничий університет