Педагоги кафедри загальної економічної теорії, які викладають десять навчальних курсів, постійно удосконалюють свою педагогічну майстерність, використовуючи для цього різні засоби. Крім звичних форм підвищення кваліфікації, у нашому університеті існують також можливості знайомитися з досвідом викладання та організацією учбового процесу у зарубіжних вузах, готувати наукові публікації з колегами та використовувати цей досвід у викладанні. Так, тільки за останній учбовий рік четверо викладачів кафедри пройшли стажування у зарубіжних університетах.
Наприклад, завдяки довготривалому плідному співробітництву, результати стажувань викладачів на економічному факультеті OVGU університету м. Магдебург (Німеччина) завжди вагомі. Так, завідувачем кафедри професором С.І. Архієреєвим було підготовлено спільне видання: Arkhiiereiev S., Schwoudiauer G. «The Equity-Efficiency Relationship: The Double Criterion versus Pareto-Efficiency» Otto von Guericke University Magdeburg. Доцент Я.А. Максименко за результатами проекту TEMPUS-TASIS «Європейські студії» видав у співавторстві навчальний посібник «Міжнародний менеджмент», який відповідає европейським вимогам підготовки фахівців з міжнародної економіки. Доцент Т.В. Рябова разом з доктором К. Шимпф підготувала декілька глав в учбові посібники з економічної теорії та державного регулювання економіки.
У липні цього року асистент М.В. Шипілова, перебуваючи на стажуванні в OVGU, відвідувала лекції професорів Г. Шведіауера та Б. Еріксона з курсів «Макроекономіка» і «Маркетингове моделювання та аналіз», вивчала нові методики викладання учбового матеріалу. Цей досвід буде реалізований нею при викладанні англійською мовою курсів «Fundamentals of Economic Theory» та «Мicroeconomics» студентам факультету бізнесу та фінансів.
Крім того, доцент М.М. Деркач закінчує дворічне наукове стажування в університеті Вандербілт м. Нешвіл (США), де проводить наукові дослідження сучасних проблем грошово-кредитної системи.
Використання нашими викладачами педогогічного досвіду вчених зарубіжних вузів сприяє наближенню рівня викладання до стандартів світової освіти та впевненому входженню в європейську освітню спільноту.