Конкурси
Згідно з наказом ректора НТУ «ХПІ», професора Л. Л. Товажнянського та «Положенням про проведення конкурсу дипломних проектів та робіт» з 1 березня по 25 квітня 2009 р. було проведено конкурс дипломних проектів спеціалістів, які захищались в лютому 2009 р. До складу конкурсної комісії увійшли 19 провідних викладачів університету з різних факультетів, представники відділу стандартизації, навчального відділу. Комісія затвердила методику проведення конкурсу та дев’ять критеріїв оцінки якості дипломних проектів. Члени комісії детально розглянули розрахунково-пояснювальні записки, креслення та плакати графічної частини проектів, направлення факультетів, рекомендації керівника та рецензії на виконані розробки. Усього для участі в конкурсі було подано 124 дипломних проекти. З метою урахування особливостей дипломного проектування, що витікають з напрямків підготовки спеціалістів та специфіки науково-дослідної роботи на випускаючих кафедрах різних факультетів, проведено конкурс серед випускаючих кафедр по п’яти групах.
У поточному році загальна кількість склала 66 призових місць, у тому числі: перших премій – 18; других – 18; третіх – 30. Переможцями конкурсу, що посіли 18 перших призових місць, визнано студентів з дев’яти факультетів, які набрали від 77,3 до 64,8 бали. Абсолютними переможцями конкурсу у групі випускників, що посіли перші призові місця, стали В. Гофман (Н-33), який набрав найбільшу суму балів – 77,3 (керівник – асистент каф. технології кераміки, вогнетривів, скла і емалей А. М. Корогодська). Друге місце зайняла М. Кузнєцова (Е-23а) – 75,4 бали (керівник – доцент каф. передачі електричної енергії А. А. Мінченко). Третє місце виборола Т. Рогатіна (БФ-23б) – 73,3 бали (керівник – старший викладач каф. фінансів, контролінгу та ЗЕД І. В. Глущенко). Найбільше призових місць здобули випускники таких факультетів, як ЕМ – 9, І – 7, ТНР – 7, ТМ – 6, Е – 6, ЕБ – 6, ЕМБ – 6.
В цілому, попередні підсумки результатів конкурсу дипломних проектів 2009 р. дають підставу відзначити поліпшення якості дипломного проектування на більшості випускаючих кафедр університету.