Вперше на кафедрі педагогіки та психології управління соціальними системами в лютому 2007 року 12 магістрів отримали диплом з адміністративного менеджменту. Навчалися вони в НТУ «ХПІ» заочно.
У 2004 році в нашому університеті кафедра педагогіки, психології та управління соціальними системами відкрила спеціальність «Адміністративний менеджмент», яка за денною формою навчання готувала магістрів, надаючи їм фундаментальні знання в галузі управління соціальними системами. В 2005 році перші дванадцять абітурієнтів здобули право навчатися за цією спеціальністю на заочному факультеті НТУ «ХПІ» без відриву від виробництва.
Наш університет, прагнучи зробити свій внесок у створення та розвиток концепції кадрової політики України, запровадив систему заочної підготовки та підвищення кваліфікації службовців адміністративно-державного управління для розвитку української школи державного адміністрування.
У сучасній підготовці магістрів застосовуються передовий теоретичний та практичний досвід українського і закордонного менеджменту: з інформаційних технологій, філософії і психології управління. Підготовка передбачає формування навичок адміністраторів різних рівнів, менеджерів, керівників, які повинні використовувати новітні технології управління.
Адміністративно-державне управління – молода сфера наукового знання, яка розвивається разом із розбудовою держави. Державні структури, що забезпечують виконання законів, за якими живе країна, мають бути озброєні знаннями з питань управління, кадрового менеджменту та кадрової політики в цілому. Вони повинні вміти виконувати функції планування, організації, мотивації, контролю працівників організації, які забезпечують досягнення її цілей. Вимогою сьогодення в Україні стало впровадження сучасної кадрової політики, підготовки кваліфікованих професійних службовців різних посадових рівнів. Сучасне покоління , яке отримало знання на різних етапах становлення держави, прагне отримати відповідь на питання: як зробити суспільство заможним, як зробити кращим життя кожного громадянина країни, як досягати поставлених цілей з найменшими витратами.
Кафедра встановила плідні творчі зв’язки з організаціями міста та безпосередньо з міськвиконкомом і виконує для них на умовах господарчо-договірних робіт наукові дослідження з проблем удосконалення управління, розробки і реалізації ефективної кадрової політики. Результати
досліджень не тільки впроваджуються у практику діяльності підприємств-замовників, а й використовуються у навчально-виховному процесі, враховуються при удосконаленні змісту освіти. Практичним втіленням і прикладом плідної роботи університету з Харківською міською Радою та провідними підприємствами Харкова є захист кваліфікаційних дипломних робіт з адміністративного менеджменту на актуальну тематику сьогодення.
Випускна кваліфікаційна дипломна робота студентки групи ІФЗ-51 О.А. Носик (фото справа вгорі) на тему «Аналіз кадрової політики в органах місцевого самоврядування» містить аналіз кадрової політики України в цілому та м. Харкова, розкриває важливість створення програм з кадрового менеджменту в органах місцевого самоуправління. В дипломі О.В. Ольховського (зліва) «Дослідження процесу підготовки та прийняття бюджету виконавчого органу системи місцевого самоврядування» проведено дослідження адміністрування бюджету Харкова та внесені пропозиції щодо застосування методів адміністративного менеджменту в бюджетний процес міста. Практичне значення для Харківської міської Ради має робота Д.П. Кузнєцова (справа внизу) на тему «Аналіз застосування методів адміністративного менеджменту (на прикладі Управління культури Харківської міської ради)».