|
О. Завада (АП-42б):
«В курсовом проекте мы разрабатывали следящие фильтры для измерения параметров вибрации, используя программу «FilterCAD» фирмы «Linear Technology».
Работая над проектом, мы приобрели практические навыки в игровом проектировании. Это была коллективная работа, основанная на сотрудничестве, партнерстве, с элементами здоровой конкуренции».
С. Логунов (АП-22):
«Ігрове проектування вже не вперше проводиться у нашому університеті і з цим видом навчальної діяльності знайомі вже багато студентів. Моя участь в одному з таких ігрових проектувань, запропонованому нам викладачами кафедри ВІТ, допомогла скласти свою думку.
Завдання на розробку фільтрів для вібродіагностики двигунів, вирішити яке нам було запропоновано, мало прикладне значення. Його розв’язання потребувало не лише навести варіант свого рішення, але й зазначити його переваги над іншими, це наблизило нас до умов конкурентної боротьби на ринку праці. Для реалізації проектів було обрано зручну комп’ютерну програму «FilterCAD», що дозволила швидко та зручно знайти рішення задачі, продемонструвати результати, порівняти варіанти між собою. Але водночас комп’ютерне моделювання не дає відчувати фізичні властивості створюваної техніки. Учасники мають загальну уяву про об’єкт моделювання і це надало змогу відповідати на питання, що пов’язані з реалізацією проектного рішення на виробництві. Та все одно від теоретичних розрахунків за допомогою комп’ютерних програм до створення діючих засобів залишається ще багато проблем, рішення яких вимагається від будь-якого спроможного спеціаліста. Тому хочеться сподіватися, що й надалі така форма навчального процесу буде підтримуватися у нашому університеті, а згодом пошириться і поєднається з етапом експериментального втілення проектів-переможців».